• screen 1

    Masz problem z Firmą
    zobacz jak skutecznie
    można żadać swego...

    Jeśli zostałeś oszukany przez daną firmę albo masz problemy z reklamacją danego produkty, napisz tutaj a nic nie stracisz...

  • screen 1

    Na śniadanie
    zawsze najciekawsze
    opinie o produktach ...

    Każdy produkt trzeba zbadać pod kontem wykonania. To forum jest po to aby informować każdego użytkownika oraz przestrzec przed zakupem danego produktu.

  • screen 1

    Uwaga na Firmy
    ktore nisza
    Polski rynek...

    Każdy chce aby polski rynek wyglądał jak najlepiej. Dlatego stworzyliśmy szereg forów dyskusyjych w których zawarte są opinie o firmach, aby każdy klient miał konkretne spojrzenie na wykonanie usług.

Szereg informacji

Postaw na najwyższą jakość wykonania usług. Zadbaj aby każdy klient czuł się bezpiecznie. To forum to informacje na najwyższym poziomie.

Statystyki FORUM

  • Mamy zarejestrowanych: 345
  • Mamy napisanych wątków: 89
  • Mamy napisanych postów: 954

Inforamcje

To forum działa 24h bez przerwy. Mamy najnowsze serwery które pozwalają na bezawaryjne działanie forum.
Jesteś zadowolony ?

KOBIETKI ! Gdzie kupujecie swoje zapachy ?

KOBIETKI ! Gdzie kupujecie swoje zapachy ?

Chciałabym baaaardzo abyście polecili mi jakiś sklepik gdzie znajdę tanio coś fajnego dla urody. Mieszkam w takim miejscu, gdzie tylko net wchodzi w rachubę, bowiem w mojej wsi nic nie ma.. dobrze, iż jest choć internet gdzie można coś zamówić. Byłabym niesłychanie wdzięczna jeżeli byście mogły mi coś polecić.

BodyAthletics

Posty: 12

 
Ja też mieszkam na wsi i trudno jest tutaj cokolwiek dostać zaś przecież nie będę kupować kosmetyków z Biedronki xD haha generalnie ostatni mój zakupowy hit to była ta woda http://jedyna.istore.pl jest po prostu bajeczna! Myślałam, że będzie krotko trzymać, albowiem cena jest faktycznie niewysoka, ale trzyma spokojnie cały dzień, zaś poniektóre ciuszki pachną jeszcze dzień potem. Jestem faktycznie zachwycona i planuje już taki sam kupowanie siostrze na urodziny albowiem ma za dwa miesiące.

saradonin

Posty: 15

 
Kochana najlepsze zakupy to się akurat robi w skelpie takim stacjonarnym, no bo co z tego, iż jak sobie zobaczysz jakąś szminkę, to i tak nie wiesz jak ona będzie na tobie wyglądać. Najlepiej maznąć się testerem i wtedy wiesz, czy abyś tak wyszła na ulicę czy będziesz straszyć, czy wyglądasz bosko tak jak pragniesz! Ja zawsze tak robię, bo już kilka razy zdarzyło mi się, iż kupiłam coś przez neta (barwny kosmetyk) natomiast później się okazało, iż jak się pomalowałam, iż ten kolor zupełnie do mnie nie pasuje, albo iż na zdjęciu kolor wyglądał zupełnie inaczej niż na żywo, natomiast wtedy to jest naprawdę zonk, bo co z tym wykonać :/

icee

Posty: 23

 
Ja nie lubię kupowania w drogeriach, bo tam jest zawsze tyle ludzi, iż nie możesz nawet się czemuś doczytać, bo zaraz ktoś cię trąca, bo chce przejść, albo ktoś cię zaczepia czy nie pomóc, albo matki z dziećmi w wózkach się pchają, gdzie te alejki są wąskie i weź sorry. Apel tutaj z mojej strony, z wózkiem wara ze sklepów, bo po prostu utrudniacie życie innym, którzy później na was tylko klną i mówią złe rzeczy. O ile tego nie chcecie to po prostu idźcie do sklepu wtedy, kiedy dzieckiem się ktoś zajmuje, albo kupujcie przez neta!

Strasznie mnie coś takiego wkurza, natomiast jeszcze taka myśli, iż każdy ma jej ustępować, bo ona urodziła dziecko!

irecki67

Posty: 20

 
Nie wiem dokładnie co ci poradzić, niemniej jednak ja wczoraj sobie zamówiłam Revlona z tej strony jedyna.istore.pl jest tanio jak na allegro, zaś mam pewność, iż nic z tego nie było używane. Generalnie co chwilkę dochodzi tutaj nowy towar, widać, iż stronka jest świeża i może stąd takie super niskie ceny. Te zápachy męskie jakie tam są też jakoś tak taniej niż w drogeriach z tego co kojarzę. Jak nie pragniesz dużo wydać to wówczas możesz obczaić co tam mają zaś może odnajdziesz coś ciekawego dla siebie ;)

MBsmoke

Posty: 21

 
Ja ostatnio kupiłam niezwykle fajny tusz do rzęs, aż facet nie może oderwać wzroku od moich oczu i wciąż się na nie patrzy, hehe :D faceci na ulicy też mi się patrzą głęboko w oczy, no zwyczajnie jakaś bajka :D zaraz ja ci tu linka znajdę, bowiem ogólnie z drogerii (przynajmniej mojej) tego specyfiku nie kojarzyłam, natomiast zaryzykowałam i kurcze to jeden z moich najlepszych zakupów przez internet (a robiłam ich masę ;] ) jedyna.istore.pl w ogóle natrafiłam jeszcze na promocję, która widzę, że jeszcze trwa więc gorąco zachęcam do wypróbowania tego cudeńka!

Pozdrawiam serdecznie z Wałbrzycha! MariolQ

PaweL

Posty: 22

 
Drogerie to jest po prostu porażka… te wszystkie pseudo znające się doradczynie, jakie nierzadko po prostu kija się znają na tym co się do nich mówi, zaś nawet niekiedy powtarzają po innych co mają mówić zaś zawsze są gotowe do „pomocy” i chodzą za tobą i się dopytują co podać, w czym pomóc i inne takie.. no przecież to jest tragedia, nie wiem kto je szkoli.. pracę trzeba jakąś mieć, lecz kurcze albo się doucz, albo nie zawracaj gitary zasłyszanymi gdzieś prawdami, jakie mają tyle do czynienia z rzeczywistością ile bajki Andersena! Uff.. sorry, lecz musiałam to z siebie wydusić. Generalnie mówię, kupuj w sieci zaś nie poprzez drogerię to wyjdziesz na tym zdrowsza.

Piotr_21

Posty: 20

 
Nienawidzę po prostu tego jak jestem obsługiwana w niektórych drogeriach. Na przykład w takim Douglasie, gdzie baby się na ciebie patrzą z góry zaś ochrona łazi jak za złodziejem, zaś jak się okazuje, że coś pragniesz serio nabyć i masz hajs, to nagle ochroniarza nie ma, zaś ekspedientki biegają za tobą jak popier* że tak powiem, jak jakieś pieski, jakie chcą jeść i lizą ci stopy! Gdyby nie fakt, że niektóre kosmetyki jedynie tam mogę pozyskać, to bym nie chodziła do tych wariatów. Najlepiej w sieci szukać, lecz to ja zawsze jakoś sie zgubię, jakieś reklamy mi wyskakują na pół strony, nie wiem, może na jakieś złe strony wchodzę czy coś.

Trzymam kciuki, że odnajdziesz coś fajnego dla siebie i będziesz zadowolona!

Pendrzec

Posty: 19

 
Ojejka... jak ja uwielbiam kosmetyki, malowanie się, ubieranie, przebieranie i te wszystkie rzeczy! :D Generalnie to czasami się przebieram kilka razy dziennie (latem w weekendy czy wakacje) i jest to dla mnie super gratka, tym bardziej jak rano jest plaża, potem jest wypad na zakupy, potem jakiś grill a na wieczór zabawa.. o jej jak ja tęsknie za latem a dziś jeszcze ta głupia szkoła i generalnie się trzeba uczyć (bowiem w przeciwnym wypadku potem będę sprzątać ulice jak mówi mama). Jak coś fajnego znajdziesz to daj mi znać :**

pozdrówka z Władka

xacti

Posty: 21

 
Ja nie lubię sie malować więc nie jestem w stanie odpowiedzieć ci na pytanie, moja buzia nie toleruje żadnego makijażu poza jakąś szminką (dobrą) i tuszem do rzęs, albowiem wszelkie pudry jakie stosowałam albo były za ciemne, albo wyglądały jak maska, jaka z bliska po prostu wyglądała odpychająco :/ generalnie błyszczyki może i są fajne, niemniej jednak większość jest mega sztuczna i to czuć na ustach, zaś cienie do powiek to mam te same od jakiś 2 lat i to jedynie jeden kolor (złoty brąz) albowiem w kolorowych wyglądam po prostu jak jakiś klaun :P

Bakshee

Posty: 24